maandag 11 mei 2020

600. Live by Challenge

Dienstmededeling op FB-pagina van Marrek De Mondt, dd. 5 mei 2020: 
"@ alle respondenten alhier: belachelijk veel reacties, 👍🏽'en, ❤️'jes en zelfs enkelingen die er 😲 van staan. Merci voor jullie ondersteuning. Merci, nogmaals, Tom om mij uit m'n kot te lokken. Nooit gedacht dat dit nog iemand zou raken. Bij deze toch duidelijk stellen dat de foto dateert van voor de laatste eeuwwisseling. Ook de #2353 in beeld is van toen. In mijn bubbel wordt gesuggereerd dat de lovende reacties enigszins getemperd mogen worden. Het is anno 2020 heel wat minder. Waarvan acte. Daartegenover heb ik uit dezelfde periode nog wel enkele prentjes die pas echt tot de verbeelding kunnen spreken. Mocht u benieuwd zijn naar wat dat inhoudt: check post #600 op mijn blog. Even geduld."

BELOFTE MAAKT SCHULD. Hier volgt de aangekondigde uiteenzetting. Gevolg van enig zoekwerk om een toonbare loopfoto uit mijn 'jeugdjaren' op te snorren. De keuze voor Tom's challenge viel op de #2353. Achteraf bleek dat er nog andere Daguerreotypische mémoires uit het vergeelde album vielen. Het zijn er vier geworden. Telkens een door de organisatie aangeboden actiefoto tijdens de loop. Denk dat het meestal in de buurt van de aankomstlijn is. Er wordt hier en daar nog een ferm spurtje getrokken. Moet toegeven dat het deugd deed dit weer te zien, ik werd er zowaar warm van vanbinnen. En dus dacht ik: daar zit meer in. Nu we de kubusblokken zowat gehad hebben is het misschien tijd voor een cijfermatige puzzel. Wie kan bij onderstaande foto's (refererend naar de borstnummers: #3149 - #1969 - #2353 - #5779) de jaartallen correct aanvullen? Het gaat om 1989, 1990, 1993 en 1997. Dit alles is waarlijk "een eeuwigheid" geleden. En voor de echte loopfanaten met enig aanvoelen voor mijn destijdse mogelijkheden en beperkingen: wie pint mijn aankomsttijd bij het juiste jaartal? Gelopen tijden: 1u 03' 02" - 1u 02' 24" - 1u 04' 17" en 1u 09' 12". Als dit geen uitdaging is.  Speciaal voor Tom J. en Elke V.: aan "die" broekskes kunnen jullie vast niet voorbij ...

Live by Challenge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten